Total Pageviews

Monday, December 3, 2012

Bila aku Angau..!

Bila dOk sOrang2 aku pun terkenang la memOri aku kat pakwe aku sOrang ni. Walaupun tak handsOme di muka tapi hati dia machO baQ hang. Aku dengan pakwe aku ni beza umOq
...............................hampa jangan terkejut pulak................................
beza kami 14 tOn. Boleh jadi pak angkat aku tu..!hahahhaha..tapi apakan daya hati dah suka, umOq bukan lagi halangan cececehhhh (asalkan bukan laki Orang, k..)

Kalau aku keluaQ dating makan2 dengan dia kat khalayak mesti Orang ingat tu candy daddy aku, tapi depa silap banyak sebab dia pakwe aku bukan candy daddy, sugar daddy, ataupun sugar glider..! Pakwe aku ni tak dak la kaya, tak segak tara mana pun, bagi aku sedap la mata memandang sebab ada mata 2 bijik, idung mancung yang kecik dan mulut yang cOmei, dan tak ber$$$$ macam pakwe hampa, dia ni biasa2 ja. Keja pun cukup2 makan tapi rezeki dia tak pernah putuih la stakat ni..semOga dimurah2kan lagi rezeki Oleh Pencipta kita la ye..

Kami ni jarang2 jumpak. Dia kat Penang, aku kat SelangOr biasa la aku ni musafir yang mencari ilmu. Cuti aku ni pun sat2 ja, tak dan nak lepak dengan member2, dah kena balik campus tapi pakwe aku jenis yang memahami dan jarang tinggikan suara, kalau tinggikan suara pun sebab aku buat hal; benda remeh temeh pun aku besaQ2kan, buat2 tak paham bahasa and tak dengaq cakap mak aku dan dia. Tapi memang susahlah nak dengaq dia berletiaq maybe sebab dah matured kOt. matured ka..?hahaha..

Rindu sangat kat pakwe aku tu, dah dekat 6 tOn dah kami berkawan tapi macam baru ja kenai kata Orang, sweet2 gitu tapi dalam phOne ja la. Aritu aku balik Butterworth, kami dating sat kat pizza. Memang tegang perutlah nak crita pun; Order macam 4-5 Orang makan padahai makan berdua ja. Makan banyak pun berat aku still underweight gak tapi kalau nak crita pasai tahap kOlestrOl ni rasanya lebih tinggi daripada yang Obes kOt, tak pernah pulak aku pi check cuma harap baca kat web2 ja. Yang aku still underweight walaupun makan macam Orang kata "membela" tu, dOctOr kata disebabkan kandunagan tirOid aku terlebih banyak. Kalau hampa nak, aku bagi free ja. nak..?hahaha..


Berbalik pada crita rindu angau aku tu and balik cuti sempena Deepavali aritu, aku reQuest kat pakwe aku baju dia hat mana dia dah tak nak pakai tu, bagi kat aku. So dia pun bagilah baju dia hat 2-3 tOn lepas yang bersaiz L tapi la ni size dia dah bertambah, kena pakai XXXL, hah tu dia punya la gemuk, kan. Pakwe aku ni bukan gemuk tapi badan jenis besaQ ala2 bOnzer gitu tapi aku tetap sayang kat dia..hehehe..


So bila aku dOk jauh dari dia, aku rindu hari2 pun aku rindu gak, aku pakailah baju dia tu. Tiap2 malam aku pakai, dah macam baju tidOq gamaknya..balik cuti sem ni nak mintak selai lagilah.hehehhe...


ni la bajunya..!hehehehe..

ni lagi 1 siap dengan mOdelnya. Baru bangun tengahari hehehe..